Підтримка

Наша служба технічної підтримки працює цілодобово.


Висококваліфіковані фахівці безкоштовно проконсультують з питань роботи телекомунікаційної мережі по телефону. Контактні данні тут.

Шановні абоненти, якщо Ви маєте проблеми з доступом до мережі Інтернет, спочатку переконайтеся, що вони не обумовлені станом Вашого комп’ютера або операційної системи або іншими факторами, безпосередньо не пов’язаними з роботою мережі. Потрібно переконатися, що всі кабелі підключені правильно і налаштування Вашого комп’ютера не змінювалися. Ви можете спробувати відновити настройки самостійно, для цього можете ознайомитися з відповідними документами:

Інструкція з налаштування Інтернет-з’єднання (PPPoE);
Часто задані питання (FAQ’s) та відповіді на них.

Якщо самостійно проблему вирішити все ж не вдалося – зверніться за порадою в Службу підтримки і коротко і лаконічно повідомте причину дзвінка і номер помилки, повідомляє Ваша система при спробі підключення. Якщо проблему не вдасться вирішити по телефону – до Вас буде спрямований нашого технічного фахівця.

Увага! При подачі заявки Вам потрібно вказати свій логін, адресу, телефон і намагатися описати несправність для більшої ефективності роботи фахівців. Якщо після подачі заявки у Вас зникли несправності і Ви вже знову можете користуватися доступом до мережі Інтернет, необхідно скасувати заявку.

Дякуємо за розуміння!