FAQ

Часто задані питання [FAQ/ЧЗП]

Загальні запитання

Що таке Alpha Group?
«Alpha Group» – телекомунікаційна компанія, яка успішно працює на ринку інформаційних послуг Чернівців та Чернівецької області з січня 2013 року. Детальніше тут
Як підключитися до Alpha Group?
  1. Дізнайтеся чи можемо Ваш будинок підключити до нашої мережі. Що б дізнатися цю інформацію, Ви можете зробити це зателефонувавши або прийшовши в наш офіс.
  2. Укласти договір на надання послуги передачі даних.
Що входить у вартість підключення?
В установчу плату входить вартість проведення робіт з підключення, оренди порту обладнання та роботи системного адміністратора з підключення Вашого ПК до мережі Alpha Group.

Увага: у деяких випадках, коли для прокладки кабелю потрібно використовувати додаткові матеріали, або виконати складні роботи, вартість підключення може бути збільшена, про що Вас обов’язково попередять.
Яку технологію підключення використовує Alpha Group?
Наша компанія для підключення основному використовує технологію PON. Дана технологія передбачає прокладку окремого оптоволоконого кабелю до абонента.
Яка IP-адреса видається мені при підключенні до Інтернету?
При підключення до Інтернету Вам буду видаватися динамічна IP-адреса. Якщо ж Ви хочете отримувати постійну IP-адресу, Ви можете замовити її за окрему плату.

Я новий користувач Інтернету

Що таке логін і пароль?
При підключенні до Інтернету, система завжди запитує Вас логін і пароль, якщо у вас немає роутера (маршрутизатора).

Логін і пароль – унікальна комбінація мережевих реквізитів, яка дозволяє Вам (і тільки Вам) отримувати доступ до Інтернет. Будьте обережні зі своїми реквізитами, не дозволяйте нікому зі сторонніх дізнатися і скористатися ними. Ні в якому разі не повідомляйте нікому пароль.
У чому вимірюється інформація?
Інформація в мережі Інтернет може мати найрізноманітнішу форму. Кількість інформації вимірюється в наступних одиницях:

1 Гігабайт = 1024 Мегабайт.

1 Мб = 1024 кілобайт.

1 кілобайт = 1024 байт.
Що таке трафік?
Мережевий трафік або інтернет-трафік – обсяг інформації, що передається через комп’ютерну мережу за певний період часу. Кількість трафіку вимірюється як в пакетах, так і в бітах, байтах та їх похідних: кілобайт (КБ), мегабайт (Мб) і т.д..
Як знімаються кошти з мого особистого рахунку?
Кожен день з рахунку абонента знімається частина місячної абонплати рівною: D=A/M, де А – місячна абонплата згідно обраного Вами тарифного плану, М – кількість днів місяця.
Чому в мене заборгованість, мене ж мали відключити автоматично?
Невелика заборгованість може виникнути в результаті того, що перевірка стану рахунку проводиться не постійно, а з деяким інтервалом.
Я хочу поповнити рахунок, як це зробити?
Поповнити свій особовий рахунок можна за допомогою «Інтернет карток» через наш сайт. Карти випускаються номіналом 100 грн. Існує широка мережа точок продажу карт.

Також рахунок можна поповнити через термінал або Інтернет – картами Visa, MasterCard за допомогою сервісу UkrPays.
Я не користуюся Інтернетом вже півроку. Мене не відключать?
Якщо Ви будете поповнювати рахунок, не допускаючи негативного балансу – то ні. В разі негативного балансу послуга буде призупинена та відновлена лише при повній оплаті наступного розрахункового періоду.
Я забув пароль, що мені робити?
Для зміни пароля, підійдіть з договором та документом, що засвідчує Вашу особу до нас в офіс.
Чи можна змінити логін і пароль?
Для зміни логіна/пароля зателефонуйте нам або прийдіть до нас в офіс.
Як змінити тарифний план?
Тарифний план можна змінити, завітавши або зателефонувавши до нашого офісу.